Blog pro hotely Tipy, rady, triky pro hoteliéry z oblasti marketingu a provozu hotelu

4 důvody, kvůli kterým má smysl uvažovat o zřízení platební brány

Previo
Přidal do Tipy pro vás
25. Srpen 2017

Jestli se stále ještě rozhodujete, zda má smysl zřizovat si platební bránu, připravili jsme pro Vás 4 pádné důvody proč se už dále nerozmýšlet a značně si zjednodušit práci.

1) Nedojezdy hostů

Téměř každý týden nám volají klienti s tím, že některý z jejich objednaných hostů nedorazil a oni nyní hledají způsob jak klientovi strhnout poplatky za nedojezd, které mají uvedené v obchodních podmínkách. Obvykle ale nevlastní platební terminál, nebo mají Previo nastavené tak, že mají povolenou platbu na místě bez garance kartou.

Všechny tyto nepříjemnosti odpadávají s platební bránou. Klienti mohou platbu provést rovnou při objednávce rezervace (jako v jakémkoliv e-shopu) a jak Vám, tak jim ihned přijde informace o úspěšné akceptaci platby a tím pádem i potvrzení samotné rezervace.

2) Mobilní telefony

Doba se zrychlila a klienti (zejména mladší generace) nechtějí čekat a ztrácet čas. Chtějí si vybrat ubytování, provést rezervaci, zaplatit a ihned dostat potvrzení o provedené objednávce.
V souvislosti s technologickým boomem poslední dekády nejlépe přes mobilní telefony.

Host se při platbě zálohy musí přihlásit do internetového bankovnictví, vyplnit veškeré platební údaje a platbu obvykle přes mobilní telefon autorizovat. Tento postup výrazně zpomaluje dokončení samotné rezervace (nemluvě o časovém intervalu než platba dorazí na účet ubytovatele a ten může klientovi rezervaci potvrdit) což může řadu zákazníků odradit.

Platební brány v rezervačních formulářích jsou optimalizovány i pro mobilní využití – stačí pouze vyplnit údaje z platební karty a je hotovo.

3) Rezervace na přímo a záloha na pobyt

Věříme, že hosté se do Vašeho ubytovacího zařízení vracejí a své objednávky při dalších pobytech provádějí již na přímo – telefonicky nebo emailem. S platební bránou můžete těmto hostům velice jednoduše zaslat na email odkaz na online platbu, kde si sami navolíte (samozřejmě po dohodě s hosty), zda vyžadujete např. 50% zálohu nebo případně celou částku rezervace.

4) Hotovost x Platba kartou

Když si naprosto upřímně porovnáte kolik plateb jste vy sami v poslední době provedli pomocí platební karty (ať už bezkontaktně v kamenném obchodě nebo na internetu v e-shopech) a srovnáte vše s klasickou hotovostní platbou při nákupu, nebo platbou na dobírku při převzetí doporučené zásilky, vyjde Vám jako jasný vítěz právě platba kartou – je to jednoduše pohodlnější a platební kartou navíc disponuje majorita populace.

Previo Vám může nabídnout velice výhodné podmínky pro zřízení a provoz online platební brány (a případně i platebního terminálu) v rámci naší kooperace s ČSOB.

Jestli už platební bránu využíváte v rámci spolupráce s jinou tuzemskou bankou, není problém tuto bránu integrovat do Vašeho recepčního systému, takže budete moci využívat veškeré výhody, které z tohoto platebního řešení plynou.

Ukázku jak platební brána funguje v praxi si můžete prohlédnout v našem manuálu.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!

Zobrazit podobné články

Přidejte svůj komentář