Blog pro hotely Tipy, rady, triky pro hoteliéry z oblasti marketingu a provozu hotelu

Jak pomocí maličkostí vylepšit celkový dojem z ubytování v očích hosta

Previo
Přidal do Tipy pro vás
16. Srpen 2017

Pokud hledáte cestu jak do svého menšího ubytovacího zařízení přilákat více klientů, nemusíte okamžitě provádět zásadní změny své marketingové strategie, anebo totálně měnit koncept celého ubytování. I malé změny, které uděláte, mohou mít velký vliv na dojem, který si klienti ze svého pobytu odnesou.

Začít můžete klidně už na Vašich webových stránkách, kde by v ideálním případě měl klient provést svou rezervaci. Většina ubytovacích webů je „sterilním“ přehledem nabízených pokojů, textovým představením celého ubytování, fotografií, kontaktů a rezervačního formuláře. Tímto nechci říct, že takto je to špatně – klient získá všechny důležité informace, které potřebuje vědět a může si tu jednoduše vytvořit rezervaci. Nic Vám ale nebrání v tom, abyste klientům poskytli na stránkách nějakou přidanou hodnotu – něco co Vás odliší od ostatních ubytování.

V sekci aktualit můžete například zveřejňovat zajímavé tipy, kam mohou hosté vyrazit v okolí, když budou mít chvíli volna. Zveřejnění nápadů na výlety v širším okolí Vašeho ubytování, krátký článek o historii lokality, případně pozvánka na zajímavé akce, nebo informace o lokálních muzeích může navíc na Vaše stránky přilákat hosty, kteří primárně nehledají ubytování, ale po návštěvě Vašich stránek se třeba v rámci svého plánovaného výletu ubytují právě u Vás.

S tím vším souvisí i spolupráce s nejrůznějšími lokálními podniky jako jsou již zmiňovaná muzea, turistická informační centra, restaurace, nebo výrobci lokálních potravin. Z této spolupráce mohou profitovat všichni zúčastnění – pokud se hosté budou ptát na dobrou lokální restauraci budete jim vždy moci doporučit „spřátelený“ podnik o několik ulic dále, kde zároveň budou u baru umístěny letáčky odkazující na Vaše ubytování atp.

Stejně tak je možné např. ubytovaným hostům poskytnout menší slevy na zmiňované místní speciality (vína, sýry, cokoliv dalšího…) lokálních prodejců. Podobně je možné tyto produkty (případně třeba návštěvy muzeí, či jiných placených „turistických atrakcí“) zahrnout v rámci spolupráce do nabízených pobytových balíčků.

Zazářit v očích hostů můžete i pomocí drobností – po příjezdu je jejich pokoj provoněn čerstvými květinami z vázy na stole. Welcome drink na recepci může být pro nově příchozí po dlouhé cestě také příjemným překvapením (případně nějaká sladká maličkost – sušenky/koláčky z místní pekárny). Samozřejmě nemusí to být hned labutě složené z ručníků na posteli jako v Egyptě :)

Naprosto zásadním je v dnešní době kvalitní internetové wifi připojení – klienti si sice přijeli odpočinout, ale stejně s sebou přivážejí své mobily/notebooky a opravdu dnes nechcete mít recenze typu: „V pokoji ve třetím patře na konci chodby nefungovalo internetové připojení, přičemž ve zbytku objektu bylo velice slabé.“

Pro ubytované může být také příjemné, když jim poskytnete nějaké místo (kromě jejich pokoje), kde se mohou pohodlně posadit, spočinout, dát si kávičku atp – může to být místnost u recepce vybavená pohodlným nábytkem, příjemnou tichou hudbou a v návaznosti na výše uvedené dostatkem elektrických zásuvek pro nabíjení mobilů a notebooků. Druhou variantou pro letní měsíce je venkovní stíněné posezení, dovybavené třeba několika prolézačkami pro děti, nebo případně venkovním grilem/ohništěm dostupným pro hosty.

Uvidíte, že když se sami zamyslíte napadne Vás určitě několik jednoduchých drobností, kterými můžete hostům pobyt zpříjemnit a zároveň tím stoupnout v jejich očích! Tím pádem se mohou do budoucna do Vašeho ubytování vracet a zároveň rozšiřovat povědomí o Vašich skvělých službách v recenzích na internetu, nebo mezi svými známými

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!

Zobrazit podobné články

Přidejte svůj komentář