Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

Měly by hotely poskytnout své nejlepší fotografie i rezervačním portálům?

Previo
Přidal do Novinky a tipy v Previu
28. srpna 2015

Bitva mezi rezervačními portály (typu Booking.com, Hotels.com či Hotel.cz) a hoteliéry byla relativně krátká. Portály dokázaly za pár let vyrůst do majoritního hráče v cestovním ruchu, odsunout do pozadí GDS systémy a ukousnout značnou část koláče vlastním webovým stránkám hotelů. Zkrátka poskytují něco, co zákazník chce a individuální hotelové stránky nemohou nabídnout. Je však čas vytáhnout bílé vlajky. Trh je rozdán a obě strany musí spolu vycházet, protože jedna bez druhé dnes prostě nemůže existovat. Některé portály se dále drží strategie boje, například Hotel.cz však chce být hoteliérům dobrým partnerem a spojencem.

Přestože rezervační portály změnily způsob, jak se dnes rezervuje ubytování, někteří hoteliéři si myslí, že by si nejlepší fotografie, videa či 3D prohlídky měli nechat jen pro své stránky – to může být velká chyba, která může mít dopad na jeho vlastní rezervace.

Proč by hoteliéři měli poskytnout nejlepší fotky i portálům?

Mnoho rezervací z www stránek hotelu začalo na stránkách rezervačního portálu. Jedna z největších výhod portálů je rozšíření zákaznického publika o lidi, které by hotel normálně neoslovil. Věděli jste, že až tři čtvrtiny zákazníků, kteří si zarezervovali váš hotel, ho našlo na rezervačních portálech?

Je nutné zaujmout pozornost zákazníka bez ohledu na to, na které stránce začal hledat a kde nakonec rezervoval. Ze studií Cornell University z let 2009 a 2011, které popisují tzv. „billboard effect“, vyplývá, že 75% hostů navštívilo rezervační portál předtím, než udělalo rezervaci na stránkách hotelu. A množství přímých rezervací bylo ovlivněno dokonce i pozicí hotelu na portálech.

Rezervační portály zvyšují počet rezervací z vašich vlastních www stránek!

Hotely, které poskytují více než 20 kvalitních fotografií, mají podle portálu TripAdvisor.com (2013) až o 150% delší dobu prohlížení svého profilu než ty ostatní.
Nekvalitní či různě kvalitní fotografie nutí zákazníka váhat. A přiznejme si „lidé nečtou, lidé se koukají na hezké fotky“. Chcete více rezervací? Nechte si vyrobit kvalitní fotografie a poskytněte je i portálům.

Zkontrolujte si, jaké fotografie máte ve svém profilu a pokud to nejsou Vaše nejlepší fotky, nahrajte nové fotky v maximální kvalitě. Ideální rozměr fotografie při 100%-ní velikosti zobrazení by měl být větší než monitor vašeho počítače (nejlépe 2x větší; pro IT sečtělé: aspoň 2000 pixelů kratší strana fotky). Případně nám napište na info@previo.cz a fotografie Vám pomůžeme nahrát.

Pokud ještě nemáte registraci v centrálním rezervačním hotelovém systému Previo a nemohou vás tak prodávat desítky největších českých ubytovacích portálů, tak se neváhejte zaregistrovatJE TO ZDARMA.

Pozn: Toto je volný překlad článku http://www.tnooz.com/article/online-travel-agencies-best-images

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!

Zobrazit podobné články