Blog pro hotely Tipy, rady, triky pro hoteliéry z oblasti marketingu a provozu hotelu

Mobilní web – myslete na klienty se smartphony!

Previo
Přidal do Tipy pro vás
10. Prosinec 2015

Pro začátek je nutné podotknout, že v Evropě vlastní mobilní telefon přibližně 75 % obyvatel starších 13 let a stejně jako vy ho mají neustále u sebe. S menším odstupem si stojí tablety, které vlastní přibližně 35 % obyvatel. Počet mobilních telefonů stále stoupá a již dnes je počet mobilních uživatelů vyšší, než klasických PC. Jenom z těchto čísel je zcela zřejmé, že celé spektrum trhu se musí připravit na tento trend a optimalizovat komunikaci včetně vlastního webu.

mobil-desktop

Co se týče rezervací z mobilních zařízení v roce 2015, ty představovaly 30 % celkového objemu online rezervací a každé čtvrtletí se zvyšují o 1 %. (zdroj). Je také podstatné říci, že až 70 % klientů začíná celý rezervační proces na telefonu. A je celkem logické, že objem rezervací z mobilních zařízení poroste a klienti, kteří již zarezervovali mobilem, budou rezervovat znovu a ti, co ještě tento způsob nepoužívají, se k nim brzy připojí. Tudíž je to oblast, kde pokud nejste vůbec (čti nemáte responzivní web), velká část odejde ke konkurenci, či k OTA.

Další informace:

– Mobilní telefon je položka číslo 1, kterou si lidé berou na dovolenou.

– Generace milénia se dotkne jejich smartphonů 43x za den.

– 49% z těch, kteří používají mobilní telefony, aby si našli ceny ubytování, tak učinili na webu OTA (často kvůli chybějícímu responzivnímu webu hoteliérů).

– 94% zákazníků TripAdvisor používá mobilní zařízení k vyhledávání.

– 67% uživatelů chytrých telefonů uvedlo, že by spíše objednali na optimalizovaných stránkách pro telefony, zatímco 61% uvedlo, že s největší pravděpodobností opustí web, který není optimalizovaný pro mobily.

Fakta mluví za sebe: Stránky vašeho hotelu musí být responzivní. Pokud budou vaše stránky přehledné a bude snadné se v nich navigovat na mobilu, zvýší se také váš konverzní poměr, protože hosté mohou jednoduše vyhledat informace a ihned rezervovat.

Máte zájem o mobilní web, navštivte http://www.previo.cz/webove-stranky nebo nás kontaktujte na info@previo.cz pro více informací

Jak již bylo řečeno, nejde čistě o rezervace,  mobilní telefony se používají zejména v ostatních krocích rezervačního procesu, a to během průzkumu a rozhodování. Je tedy zásadní být na tyto návštěvníky připraven. A co je to vlastně mobilní web, či responzivní web? Automatický se přizpůsobí velikosti displeje, který uživatel používá při vstupu na web. Tudíž rozložení obsahu se liší při používání klasického desktopu, mobilu, či tabletu. Zde je vidět příklad, jaký je rozdíl mez klasickým a mobilním webem.
Klasicky vs. mobilní web

 

Příklad úspěšnosti – navýšení mobilní konverze o 90 %

Na konec jeden rychlý příklad implementace mobilního webu ze zahraničí. Síť hotelů www.claytonhotels.com optimalizovala svůj web pro mobilní zařízení a již po 2 měsících zaregistrovali zvýšení konverze z mobilních zařízení o 90 %. Tudíž se dá jednoduše vyvodit závěr, že zavedení mobilního webu se velmi rychle vrátí ve zvýšení počtu vlastních rezervací.

 

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!

Zobrazit podobné články

Přidejte svůj komentář