Blog pro hotely Tipy, rady, triky pro hoteliéry z oblasti marketingu a provozu hotelu

Význam recenzí při rezervaci

Previo
Přidal do Tipy pro vás
10. Září 2015

Představte si situaci, že hledáte ten správný produkt, či nejlepší hotel. Má krásné fotky, podle popisu má nejlepší wellness v okolí a je za super cenu. Ale nemá vůbec žádnou recenzi. Což vám určitě přijde zvláštní a dost možná o hotel přestanete mít zájem, protože je na něm něco podezřelého. Podle studie UNWTO totiž přibližně 97 % cestujících přiřazuje důležitost právě zákaznickému hodnocení.

Recenze

Zdroj: World Tourism Organization UNWTO

5 věcí, které by jste měli vědět o recenzích

1. Cestovatelé je potřebují

Jak již bylo řečeno, pro 97 % cestovatelů jsou recenze důležité. Jejich důležitost ještě podtrhuje studie PhocusWright, která uvádí, že 57 % cestovatelů by nikdy nezarezervovalo hotel bez recenzí.

2. Mít i špatné recenze není na škodu

Mnoho lidí si myslí, že špatná recenze by okamžitě zruinovala jejich podnikání a proto se obávají žádosti o recenze vůbec posílat. Ale opak je pravdou, z pohledu cestovatele dodává různorodost recenzí větší důvěryhodnost celkovému hodnocení. Reálně je totiž velmi nepravděpodobné, že jedna věc se líbí úplně každému.

3. Záleží zejména na počtu a čerstvosti

Je na škodu se příliš zajímat pouze celkovým hodnocení, studie totiž ukazuje, že počet recenzí a datum té nejnovější je pro cestovatele mnohem důležitější, než celkové skóre. Chtějí totiž vidět co nejčerstvější recenze. A to ve velkém počtu!

4. Nestačí pouze přijímat, je potřeba profesionálně reagovat!

Je jedno jestli jste dostali úžasné hodnocení, nebo se klientům nelíbilo první poslední, vaše reakce ukazuje, že vám na klientech záleží a že se chcete stále zlepšovat. V případě, že získáváte opravdu špatné hodnocení, neodpovídejte emocionálně. Místo toho se profesionálně omluvte za špatnou zkušenost, ať cestující vědí, co jste udělal pro nápravu problému.

5. Využijte hodnocení jako příležitost

Špatné hodnocení může být v dlouhém měřítku vlastně pozitivní věc. Pokud zjistíte, co klientům u vás opravdu vadí, můžete se do budoucna těmto problémům vyhnout a napravit je. Zpětná vazba vám může ukázat problém tam, kde by jste ho vůbec nečekali.

Pozn: Volně přeloženo z: http://www.bedandbreakfast.com/info/innkeepers/your-membership/importance-of-guest-reviews

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!

Zobrazit podobné články

Přidejte svůj komentář