Slovník pojmů pro hoteliéry

Previo Slovník Vám usnadní orientaci v hotelovém prostředí

Obsahový marketing

(Content marketing) Jedná se o moderní druh marketingu, který zahrnuje sdílenou vlastní tvorbu. Model se dá rozdělit do 3 kroků, ve kterých se využívají různé prostředky.

1. V prvním kroku je potřeba zaujmout potencionálního klienta, lze tedy použít vlastní blog se zajímavostmi z oboru, kvalitní obsah vlastního webu, či video. Pro sdílení je dobré využít sociálních medií. Pro hoteliéry je minimální základ kvalitní web a činnost na sociálních mediích. Cílem je, aby si vás klienti sami našli na základě kvalitní obsahu.

2. Po zaujmutí je potřeba získat kontaktní údaje, k čemu se využívá přihlášení k odběru newsletteru, ebook, či webinar. Ubytovací zařízení běžně využívají newsletteru jako komunikace s klienty. Je dobré, aby věděli o speciálních akcích, balíčcích, novinkách a podobně. Byla by škoda nevyužít emailových kontaktů, které jste složitě získali. Vice o email marketingu zde.

3. Ve třetí fázi probíhá komunikace, kde lze využít email marketing, konzultace, demo a podobně. Uzavření smlouvy, nebo v našem případě vytvoření rezervace je hlavním cílem marketingu všeobecně.

Sdílejte vědomosti se svými kolegy