Blog pro hotely Tipy, rady, triky pro hoteliéry z oblasti marketingu a provozu hotelu

Jeden ze čtyř hoteliérů stálé používá tužku a papír ke správě svého zařízení.

Previo
Přidal do Zajímavosti z hotelnictví
28. Srpen 2015

Americká výzkumná společnost Software Advice provedla šetření napříč ubytovacími zařízeními v USA, aby zjistila trendy v chování hoteliérů.

Vytvořila tak určitý přehled o způsobu nákupu hotelových technologií. Z šetření nakupujících vyplývá, že 34 % hoteliérů momentálně hledá náhradu za svůj stávájící recepční systém, zatímco 25 % hoteliérů dokonce stále používá velice „jednoduchý“ systém – tužku a papír. Navíc 16 % dokonce nemá systém vůbec žádný.

V přehledu nejvíce žádoucích součástí systému se na špici nachází online booking systém, následovaný systémem k řízení rezervací a systémem na řízení úklidu.

Dále průzkum uvádí, že 14 % respondentů hledá nový systém z důvodu chybějící funkcionality a 13 % opouští dosavadní systém, protože není uživatelsky přátelský.

A jak se pracuje s Previem Vám? Podělte se s námi s vašimi pozitivními i negativními postřehy.

Pozn: Toto je volný překlad článku http://www.softwareadvice.com/hotel-management/buyerview/report-2015

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!

Přidejte svůj komentář

  • Pavel Kotas

    Nevím, jestli je v současném pojetí „systémů“ vhodné rozdělovat uživatele na „nemá systém (16%)“ a „má papír a tužku (25%)“. I ti, kteří na své rezervace nemají papír a tužku v tom mají asi nějaký systém (ve smyslu „pořádek“) ve své hlavě :)

    Trochu mě zaráží, že by 41% všech hoteliérů v USA fungovalo bez informačního systému. To by možná odpovídalo České republice, ale ne USA. Nebo je tu stále velký potenciál pro Previo jak v ČR, tak v zahraničí 😉