Nová cesta k přímým rezervacím díky Google Booking Links
Google letos spustil novou službu dostupnou v Česku. Ta výrazně promění vyhledávání ubytování. Nová funkce Google má potenciál přinést zásadní změnu v prostředí online rezervací a ovlivnit způsob, jakým cestující vyhledávají a rezervují své pobyty.
Previo ve spolupráci s Google do konce října 2021 napojí všechny klienty s licencí LITE a PRO na tento nový portál. Možné to je u všech, kteří mají zřízený hotelový profil u Google a aktivní službu rezervačního portálu R+. Díky této nové službě budete mít šanci získat více přímých rezervací a oslovit nové hosty.
Tento nový prodejní kanál bude poskytován do konce dubna 2022 zcela bezplatně. Zda budete chtít pokračovat, si rozhodnete v dubnu sami.
Nástroje Google pro hoteliéry
Často se nás ptáte, jaké jsou rozdíly v jednotlivých nástrojích Google. Připravili jsme proto krátký přehled aktuálně dostupných funkcionalit s krátkým popisem a příklady.
Vyhledávač hotelů
Co jsou Google Booking Links?
Jsou to bezplatné odkazy, které odkazují na oficiální rezervační formulář hoteliéra. Tyto odkazy se zobrazují v profilu hotelu a umožňují hostům spojit se s hotelem napřímo. Příklad vidíte na obrázku. Google Booking Links jsou označeny červeně.
Moje firma pro hotely
Google Moje Firma (Google My Business). Toto je váš oficiální firemní / hotelový profil s přehledem vašich služeb. Je to bezplatný nástroj, který vám umožňuje propagovat vaše ubytovací zařízení ve vyhledávači Google. Můžete jej použít k tomu, abyste se díky vyšší viditelnosti spojili se svými hosty, když Vás hledají. Zároveň zde můžete zveřejňovat své služby. Skrze recenze pak vidíte, jak vás hosté hodnotí a vnímají.
Správa reklam pro hotely
Google Hotel Ads je správce reklam zobrazovaných při vyhledávání klíčového slova. Jedná se o placený produkt, kterým můžete propagovat své zařízení a zvýšit svůj počet přímých rezervací, zvyšovat povědomí o svém hotelu nebo navýšit návštěvnost svých webových stránek. Výsledky se zobrazují jako „reklamní pole“ v horní části stránky ve výsledku vyhledávání Google. Tento program se dříve jmenoval Google AdWords a zahrnuje zobrazování vaší reklamy při hledání vybraných klíčových slov. Reklama se tak zobrazí uživateli při zadání specifických slov (třeba název vašeho hotelu) do vyhledávacího řádku Google a skrze kliknutí na ní je uživatel přesměrován na vámi zadanou internetovou stránku (například rezervační formulář).