Blog pro hotely Tipy, rady, triky pro hoteliéry z oblasti marketingu a provozu hotelu

Jak snížit náklady recepce?

Previo
Přidal do Zajímavosti z hotelnictví
21. červnaec 2021

Přemýšleli jste někdy, kolik času ušetříte, pokud nebudete muset při příjezdu hosta řešit žádnou administrativu? Napadlo Vás, že jsou hosté ochotní platit pobyty ještě před svým příjezdem? Uvažovali jste nad tím, jak Vám mohou internetové aplikace usnadnit práci na recepci?

O co se jedná?

V Previu neustále přemýšlíme, jak využít stávající technologie ve prospěch svých klientů. A protože víme, že čas je nejcennější, rozhodli jsme se jim ulehčit od zbytečné administrativy. Chtěli jsme maximálně využít skutečnost, že téměř každý host vlastní chytrý telefon. Chtěli jsme vymyslet nástroj, který hostům umožní odbavit celý pobyt ze svého telefonu, a hoteliérům dokáže uspořit čas, který dosud museli příjezdu a odjezdu hostů věnovat. Proto vznikl Alfred.

Kdo je Alfred?

Alfred je webová aplikace, která Vašim hostům poskytne komfortní nástroj pro správu své rezervace. Alfred zajistí online check-in, check-out i podpis hosta přímo z chytrého telefonu. Díky automaticky nastavené komunikaci bude mít host pocit, že se o něj staráte již od chvíle, kdy provedl rezervaci. 

Co Alfred přináší?

Jen s check-in a check-out jsme se nesmířili. A tak jsme Alfreda naučili zprostředkovat platby rezervací, zajistit prodej Vašich doplňkových služeb, odemykat chytré zámky (bluetooth, PIN), spravovat minibary, ovládat samoobslužné kiosky a zajistit hostům tipy na výlety ve Vašem okolí. 

Díky tomu, že je Alfred plně automatický, získáte nástroj, který výrazně sníží chybovost na recepci, uspoří Vám čas a náklady na recepční a zvýší komfort Vašich hostů. Jelikož Alfred umožňuje hostům platit předem, umožní Vám získat platbu na účet ještě před jejich příjezdem. Někteří naši klienti dosahují až 50 % úhrad rezervací v předstihu.

Potřebujete vidět, jak Alfred funguje? Pusťte si jeho video.

 

Jak se Alfredovi daří?

Od svého spuštění v roce 2019 již Alfred provedl přes 904 000 check-inů, zajistil přes 400 000 podpisů a zprostředkoval platby rezervací převyšující 139 000 000 Kč.

Pokud Vás Alfred zaujal, kontaktujte obchodního zástupce ze svého kraje. Kontakty naleznete  kliknutím zde.

Hotelový systém Previo je nejpoužívanější systém v Česku a důvěřuje mu více jak 3300 hotelů, penzionů nebo apartmánů v Evropě.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!