Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

Testovací období služby Google Free Booking Links se blíží ke konci. Jaké jsou její nové podmínky?

Previo
Přidal do FAQ ze zákaznické podpory
6. dubna 2022

previo-infografika-Google-Free-Booking-Links-alt

Vážení klienti,

pilotní provoz služby Google Free Booking Links, kdy jste si mohli vyzkoušet výkon tohoto nového nástroje, se blíží ke konci. Od 1. května 2022 začíná ostrý provoz. Od tohoto data bude nově k poplatku za rezervační formulář R+  připočtena provize ve výši 5 % za uskutečněnou rezervaci. I po zpoplatnění v celkové výši 9 % se bude jednat o jeden z nejlevnějších prodejních kanálů. 

Tento výkonový prodejní kanál umožňuje získávat přímé rezervace z Vašeho hotelovém profilu na Google. Pod Vaším profilem se i nadále budou zobrazovat Vámi nabízené tarify vedle portálů jako Booking.com, Expedia.com, Trivago.cz a mnoho dalších. Vaše přímé nabídky se tak mohou stát ve vyhledávání silným konkurentem těchto zavedených portálů.

Provize bude účtována pouze za skutečně odbydlenou rezervaci, kterou host provedl přes nástroj Google Free Booking Links. Žádné měsíční poplatky s touto službou nebudou spojeny.

Pokud přesto nechcete dále získávat rezervace z Google Free Booking Links, kontaktujte prosím naši klientskou linku na emailu info@previo.cz. Vypnutím služby nicméně zamezíte zobrazování svých přímých nabídek u svého Google profilu. Informace o tom, jakých výsledků dosáhla najdete níže.

previo-infografika-Google-Free-Booking-Links

Služba Free Boking Links byla spuštěna v listopadu 2021. Již v prvním měsíci vygenerovala rezervace v hodnotě přesahující 100 000 Kč. V březnu, pátém měsíci testování služby, obrat rezervací přesáhl úroveň 1 500 000 Kč.

Předpokládáme, že tato nová cesta přímým rezervacím i v dalších měsících výrazně poroste. Lze očekávat, že stejně jako na poli vyhledávání cestování nebo letenek Google dosáhne úspěchu i v oblasti ubytování.

Pro ubytovatele se jedná o pasivní příjem, který získává díky výsledkům organického vyhledávání na platformě Google. Zlepšit svou pozici při vyhledávání Vašeho zařízení na Google můžete prostřednictvím reklamnímu rozhraní Google Business Manager a to nákupem reklamních pozic.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!