Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

My Alfred – Seznamte se s Vaším novým zaměstnancem

Nejenom oblast cestovního ruchu zažívá v posledních letech renesanci. Hnacím motorem změn jsou aktuálně dva výrazné trendy. Prvním je všeobecná touha po automatizaci procesů ve všech oborech lidské činnosti. Důvody jsou jasné. Nedostatek pracovníků, vysoké mzdové náklady a hlavně neoblíbenost opakujících se monotonních zaměstnání.

Dále zde máme stále rostoucí počet lidí, kteří k práci a zároveň v rámci volného času využívají více mobilní telefon než klasický stolní počítač nebo notebook. Statistika hovoří jasně. V roce 2015 využívalo chytrý telefon k vyhledávání zajímavostí, restaurací, navigaci atp. 41% amerických cestovatelů. O tři roky později už tento ukazatel překonal 70% hranici.

Před dvěma roky jsme se rozhodli těmto trendům jít naproti a zahájili jsme vývoj naší nové mobilní aplikace My Alfred. V našem portfoliu již máme dvě mobilní aplikace pro hoteliéry. Recepční a úklidovou. Alfred je jiný. Uživatelem aplikace nejste Vy ale Vaši hosté.


Co Alfred přinese Vašim hostům a hotelu?

  • Chytrý telefon používá každý. Hosté ocení správu rezervace přes mobilní aplikaci.
  • Online check-in ušetří čas hostům i Vašim zaměstnancům.
  • Upselling dodatečných služeb jednoduše a jasně.
  • Úhrada účtu přes online platební bránu.
  • Otevírání pokoje pomocí telefonu (bluetooth klíč v aplikaci).
  • Doporučte hostům tipy na výlety a aktivity v okolí.
  • Plné propojení na Previo – propisování hostových údajů, přidávání položek do hotelového účtu, tvorba dokladů a plateb.

Jak My Alfred funguje?

Při vývoji jsme se řídili třemi základními cíli Alfreda. Výsledná aplikace je průsečíkem mezi úsporou času, užitečností a intuitivním ovládáním.

Není čas ztrácet čas. Toto heslo platí jak pro ubytovatele tak pro hosta. Vaši hosté hned po potvrzení objednávky obdrží unikátní PIN k rezervaci, který mohou použít pro přihlášení do aplikace ještě před příjezdem (+PIN jim můžete opětovně odeslat v rámci mailingu). S předstihem tedy mohou provést check-in (vyplnění osobních údajů) a po příjezdu na hotel jsou ihned ubytování. Úspora času je oboustranná.

Jaké informace hosta nejvíce zajímají? Nejčastěji navigace do hotelu, heslo na wi-fi, doba provozu hotelové restaurace, kontakt na recepci, možnost objednání doplňkových služeb, přehled o stavu účtu a informace o okolí hotelu.

S Alfredem budou mít hosté tyto informace stále k dispozici. Z aplikace si navíc velice jednoduše mohou objednat veškeré služby z hotelové nabídky.

Intuitivní ovládání je u mobilní aplikace klíčové. Host není zahlcen informacemi a vše má rozděleno do čtyř jasných sekcí Hotel, Služby, Rezervace a Aktivity (tipy v okolí hotelu).

Více informací o aplikaci naleznete Alfredově webové stránce nebo na stránce pro hosty.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!