Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

Nová cesta k přímým rezervacím díky Google Booking Links

Previo
Přidal do Novinky a tipy v Previu
12. října 2021

Google letos spustil novou službu dostupnou v Česku. Ta výrazně promění vyhledávání ubytování. Nová funkce Google má potenciál přinést zásadní změnu v prostředí online rezervací a ovlivnit způsob, jakým cestující vyhledávají a rezervují své pobyty.

Previo ve spolupráci s Google do konce října 2021 napojí všechny klienty s licencí LITE a PRO na tento nový portál. Možné to je u všech, kteří mají zřízený hotelový profil u Google a aktivní službu rezervačního portálu R+. Díky této nové službě budete mít šanci získat více přímých rezervací a oslovit nové hosty.

Tento nový prodejní kanál bude poskytován do konce dubna 2022 zcela bezplatně. Zda budete chtít pokračovat, si rozhodnete v dubnu sami.

Google Free Booking Links Red Line

 

Nástroje Google pro hoteliéry

Často se nás ptáte, jaké jsou rozdíly v jednotlivých nástrojích Google. Připravili jsme proto krátký přehled aktuálně dostupných funkcionalit s krátkým popisem a příklady.

Vyhledávač hotelů

Google Search Genera V2

 

Co jsou Google Booking Links?

Jsou to bezplatné odkazy, které odkazují na oficiální rezervační formulář hoteliéra. Tyto odkazy se zobrazují v profilu hotelu a umožňují hostům spojit se s hotelem napřímo. Příklad vidíte na obrázku. Google Booking Links jsou označeny červeně.

Google Hotel Manager Pytloun LR

Moje firma pro hotely

Google Moje Firma (Google My Business). Toto je váš oficiální firemní / hotelový profil s přehledem vašich služeb. Je to bezplatný nástroj, který vám umožňuje propagovat vaše ubytovací zařízení ve vyhledávači Google. Můžete jej použít k tomu, abyste se díky vyšší viditelnosti spojili se svými hosty, když Vás hledají. Zároveň zde můžete zveřejňovat své služby. Skrze recenze pak vidíte, jak vás hosté hodnotí a vnímají.

 Správa reklam pro hotely

Google Hotel Ads je správce reklam zobrazovaných při vyhledávání klíčového slova. Jedná se o placený produkt, kterým můžete propagovat své zařízení a zvýšit svůj počet přímých rezervací, zvyšovat povědomí o svém hotelu nebo navýšit návštěvnost svých webových stránek. Výsledky se zobrazují jako „reklamní pole“ v horní části stránky ve výsledku vyhledávání Google. Tento program se dříve jmenoval Google AdWords a zahrnuje zobrazování vaší reklamy při hledání vybraných klíčových slov.  Reklama se tak zobrazí uživateli při zadání specifických slov (třeba název vašeho hotelu) do vyhledávacího řádku Google a skrze kliknutí na ní je uživatel přesměrován na vámi zadanou internetovou stránku (například rezervační formulář).

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!