Blog pro hotely Tipy, rady, triky pro hoteliéry z oblasti marketingu a provozu hotelu

Nová cesta k přímým rezervacím díky Google Free Booking Links

Previo
Přidal do Tipy pro vás
12. října 2021

Google letos spustil novou službu dostupnou v Česku. Ta výrazně promění vyhledávání ubytování. Nová funkce Google má potenciál přinést zásadní změnu v prostředí online rezervací a ovlivnit způsob, jakým cestující vyhledávají a rezervují své pobyty.

Previo ve spolupráci s Google do konce října 2021 napojí všechny klienty s licencí LITE a PRO na tento nový portál. Možné to je u všech, kteří mají zřízený hotelový profil u Google a aktivní službu rezervačního portálu R+. Za přímou rezervaci pak zaplatíte jen provizi v tarifu R+. Díky této nové a bezplatné službě budete mít šanci získat více přímých rezervací a oslovit nové hosty.

Tento nový prodejní kanál bude poskytován do konce dubna 2022 zcela bezplatně. Zda budete chtít pokračovat, si rozhodnete v dubnu sami.

Google Free Booking Links Red Line

 

Nástroje Google pro hoteliéry

Často se nás ptáte, jaké jsou rozdíly v jednotlivých nástrojích Google. Připravili jsme proto krátký přehled aktuálně dostupných funkcionalit s krátkým popisem a příklady.

Vyhledávač hotelů

Google Search Genera V2

 

Co jsou Free Booking Links?

Jsou to bezplatné odkazy, které odkazují na oficiální rezervační formulář hoteliéra. Tyto odkazy se zobrazují v profilu hotelu a umožňují hostům spojit se s hotelem napřímo. Příklad vidíte na obrázku. Free Booking Links jsou označeny červeně.

small1 Google-Hotel-Manager-AI-Out

Moje firma pro hotely

Google Moje Firma (Google My Business). Toto je váš oficiální firemní / hotelový profil s přehledem vašich služeb. Je to bezplatný nástroj, který vám umožňuje propagovat vaše ubytovací zařízení ve vyhledávači Google. Můžete jej použít k tomu, abyste se díky vyšší viditelnosti spojili se svými hosty, když Vás hledají. Zároveň zde můžete zveřejňovat své služby. Skrze recenze pak vidíte, jak vás hosté hodnotí a vnímají.

 Správa reklam pro hotely

Google Hotel Ads je správce reklam zobrazovaných při vyhledávání klíčového slova. Jedná se o placený produkt, kterým můžete propagovat své zařízení a zvýšit svůj počet přímých rezervací, zvyšovat povědomí o svém hotelu nebo navýšit návštěvnost svých webových stránek. Výsledky se zobrazují jako „reklamní pole“ v horní části stránky ve výsledku vyhledávání Google. Tento program se dříve jmenoval Google AdWords a zahrnuje zobrazování vaší reklamy při hledání vybraných klíčových slov.  Reklama se tak zobrazí uživateli při zadání specifických slov (třeba název vašeho hotelu) do vyhledávacího řádku Google a skrze kliknutí na ní je uživatel přesměrován na vámi zadanou internetovou stránku (například rezervační formulář).

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!