Snídaně jako součást vašeho ubytování? Jednoznačně ano!
Správná snídaně může výrazně ovlivnit směr jakým se bude váš den dále ubírat. Tato „poučka“ platí dvojnásob i pro vaše hosty. Ne nadarmo se říká, že snídaně je nejdůležitější jídlo dne. Hosté mohou být ubytováni v krásných apartmánech, s wifi rychlejší než nejnovější výrobek mladoboleslavských závodů, ale bez ranního občerstvení a kávy může být pro některé hosty celkový dojem z ubytování nekompletní.
Ne každý by souhlasil, ale ze starších průzkumů vychází, že společně se spolehlivou wifi sítí a bezplatným parkováním je snídaně (pokud možno v ceně ubytování) jednoznačně nejžádanější dodatečnou službou k ubytování. Jinými slovy (a nejenom pro business klientelu) snídaně v místě ubytování by měla být nutností.
Z pohledu hosta se jedná o velice zajímavý benefit, který zvyšuje komfort a dobrý pocit z celé rezervace. Ptáte se proč?
- Hosté většinou nebývají místní a ne každý se rychle zorientuje v novém prostředí. Ušetřete hostům čas, který by jinak strávili „bloumáním po ulicích“ při hledání slušné kavárny/pekárny, kde by mohli v klidu a kvalitně posnídat.
- Možnost zůstat na hotelu. Host může mít např. domluvenou schůzku až na pozdní odpoledne, takže po snídani je možné se opět vrátit do pokoje a vyčkat na dohodnutý čas.
- Vše připravené a bez čekání. Pocit, kdy hned po probuzení víte, že o patro níže na vás již čeká připravené a chutná snídaně, která nastartuje váš den. Žádné čekání, žádné prostoje.
- Už při samotné rezervaci se host může na snídaně těšit. Stačí když do webové prezentace chytře zakombinujete několik fotografií, které hosta dopředu navnadí na vaše snídaně.
Nabízí se samozřejmě otázka jaké pokrmy hostům nabízet?
Populární jsou zejména tzv. anglické snídaně (uzeniny, toasty, bílý chléb, vejce na různé způsoby, cornflaky, atp.), kontinentální snídaně (pečivo, croissanty a různé džemy, marmelády, atp.) a pak zdravější varianty s nízkokalorickými potravinami jako jogurty, cereálním pečivem, ovocem atp. V ideálním případě by vámi servírovaná snídaně měla obsáhnout vše, což ale nemusí být ve vašich možnostech.
Na co si dát pozor?
Z recenzí, které se týkaly stravování a zejména snídaní, jsme pro vás vybrali několik bodů, které hostům vadily nejvíce.
- Okoralé a tvrdé pečivo – jednoznačně nejčastější výtka ke snídaním
- Chybějící zelenina/ovoce – ne každý chce posnídat pouze uzeniny..
- Malá variabilita – „….snídaně byla celý týden navlas stejná. Po třech dnech už to bylo poněkud ubíjející…“
- Nedoplnění potravin/nápojů v průběhu času snídaní – „…. od půl deváté už nebylo žádné pečivo a nikdo z personálu se neobtěžoval ho doplnit….“
- Špatná káva – zde asi není co dodávat 🙂
Pokud si nyní říkáte, že na přípravu snídaní bohužel nemáte dostatečné technické ani personální zázemí, nemusíte zoufat. Existuje nespočet externích firem, které mohou snídaně do vašeho ubytování dodávat. Případně je možné se dohodnout s lokální pekárnou/kavárnou na dlouhodobější spolupráci.