7 tipů jak nejlépe vylepšit a optimalizovat váš profil na OTA v novém normálu
Ať už používáte online rezervační portály (OTA) k prodeji svého ubytovacího zařízení, nebo teprve začínáte, chcete mít jistotu, že máte vše správně nastavené, abyste maximalizovali počet rezervací. V současném stavu je pro ubytovací zařízení zásadní optimalizovat své profily na online rezervačních portálech, aby povzbudily co nejvíce hostů k rezervaci.
Zde je sedm tipů, které vám pomohou vylepšit váš profil a naplnit nová očekávání vašich hostů.
1. Uklidněte hosty tím, že zdůrazníte svá opatření proti COVID
Aktualizace vašeho profilu je zásadním krokem, který hostům umožní přesně vědět, jak řešíte jejich obavy ohledně hygieny. Doporučujeme, abyste zkontrolovali a aktualizovali své služby a vybavení na rezervačních kanálech. Cestovatelé hledají při výběru bezpečná ubytování. Projděte si a připravte kontrolní seznam standardizovaných opatření pro čistotu a hygienu, která můžete snadno začlenit do svých provozů.
Klíčové body:
- Aktualizujte profil – zkontrolujte služby a vybavení v profilu
- Pošlete zprávu hostům, kde jim poskytnete další podrobnosti o úklidu
2. Vytvořte flexibilní storno podmínky rezervace
Mnoho OTA si všimlo zvýšené poptávky po flexibilních podmínkách a silně motivuje ubytovatele, aby zvážili nabídku flexibilních storno podmínek.
Hosté žádají úplnou transparentnost ohledně vašich storno podmínek a preventivních opatření, která přijímáte, abyste zajistili jejich bezpečnost. Tři čtvrtiny cestujících, kteří se nedávno zúčastnili průzkumu Booking.com, uvedli, že chtějí, aby online rezervační portály zvýšily transparentnost ohledně storno podmínek, procesů refundace a možností pojištění cesty. Prioritou bude také flexibilita, přičemž 46% cestujících uvedlo, že ubytování s možností storna bude považovat za nutnost, a 36% bude chtít flexibilitu změny data příjezdu bez účtování poplatku.
Klíčové body:
- Nabídněte flexibilní storno podmínky rezervace a zrušení v souladu s chováním hostů
3. Maximalizujte svou viditelnost, abyste si zajistili budoucí rezervace
Hleďte do budoucna, a využijte domácí poptávky. Poptávku můžete stimulovat zaměřením na cestovatele s bydlištěm do 250 km od vašeho ubytování. Na online portálech byste měli přidat dostupnost vašeho ubytovacího zařízení na budoucí období, abyste zachytili poptávku na blízkých trzích, kde se hosté začínají znovu rozhlížet.
Klíčové body:
- Uvolněte omezenou kapacitu
- Optimalizujte prodejní kanály a slevy
4. Udělejte z těch, kteří jen prohlížejí webovky, vaše zákazníky pomocí nabídek a kvalitního obsahu
Lákavý profil s aktuálním obsahem přitahuje hosty a to může pomoci zvýšit míru konverze nejméně o 50%. Airbnb zaznamenalo, že někteří hostitelé začínají strategicky přemýšlet o tom, jak se přizpůsobit měnící se situaci. Nezapomeňte poukázat na všechny vlastnosti vašeho prostoru, které usnadňují izolaci, jako je soukromý vchod nebo větší vzdálenost od sousedů. Pokud nabízíte exkluzivní vybavení jako například bazén, vířivku nebo zahradu, ujistěte se, že tam není sdílený přístup. Doporučujeme nabízet check-in a check-out online, a vyhnout se běžné údržbě během pobytu hosta, aby se omezil kontakt mezi lidmi.
Klíčové body:
- Sdílejte vysoce kvalitní a aktuální obsah
- Přemýšlejte o last minute rezervacích
- Zdůrazněte vybavení pro větší izolaci
- Nabídněte služby online check-in, check-out
5. Uspokojte potřeby hostů
Očekávání některých lidí se v reakci na současnou situaci změnila. Někteří lidé volí před prací z domova hotelové ubytování. Zdůrazněním klíčového vybavení pro tuto cílovou skupinu zajistíte, aby váš profil splňoval jejich potřeby. Tito pracovníci budou potřebovat rychlé a spolehlivé připojení na WiFi. Pokud máte v některých místech slabý signál, mohou zesilovače WiFi signálu zlepšit jejich výkon. Vzhledem k tomu, že WiFi je pro lidi pracující na home office zásadní, hrozí vašemu profilu špatné recenze, pokud má host problémy s internetem. Zahrňte do svého profilu také obsah a obrázky, kde jsou vidět pracovní prostory vhodné pro notebooky a dobré osvětlení.
Booking.com zahájil program „přátelský k práci“, aby usnadnil obchodním cestujícím a pracovníkům na home office najít vhodné nemovitosti. Jakmile splníte požadavky na vybavení pro firemní klienty Booking.com, váš profil získá odznak a objeví se ve vyhledávání nemovitostí vhodných pro práci.
Klíčové body:
- Zajistěte silný WiFi signál
- Vytvořte obsah, kde jsou jasně vidět prostory vhodné pro práci
6. Poskytněte nezapomenutelný zážitek
V Evropě převažuje poptávka po domácích rekreačních cestách autem, zejména do regionálních oblastí. Nejnovější trendy ukazují, že příroda je pro cestovatele velmi atraktivní. Hosté v Evropě hledají místa, kde by mohli relaxovat, užívat si scenérie a omezit sociální kontakt. Vytvoření průvodce s doporučenými místy na cesty, které tyto potřeby uspokojí, přiláká hosty a zvýší jejich celkový zážitek.
Klíčové body:
- Vytvořte průvodce a doporučení aktualizovaná pro COVID normal
7. Udržujte silnou komunikaci
Je důležité komunikovat s hosty v každém bodě jejich cesty od poptávky až po pobyt. Dobrá komunikace může hostům během cestování v době COVID-19 poskytnout uklidnění. To zahrnuje schopnost reagovat, když hosté pošlou dotaz, zodpovědět nezbytné otázky týkající se jejich pobytu, poděkovat hostům za rezervaci, poskytnout jasné cestovní pokyny a informace před příjezdem a zaslat zprávu s poděkováním po pobytu. Je dobré poskytnout jim například slevu na další pobyt – to je přiměje, aby vám na oplátku napsali dobrou recenzi.
Klíčové body:
- Buďte vstřícní a nabídněte jasné informace před a po pobytu.
Pro ty, kteří používají OTA, je využití těchto externích rezervačních partnerů skvělým způsobem, jak rozšířit svůj dosah a zvýšit obsazenost. Pokud budete postupovat podle těchto tipů a vylepšíte svůj profil, budete mít mnohem lepší pozici pro získání rezervací a poskytování nejlepších možných zážitků hostům.
Previo má channel manager, který se bez problémů připojuje k výše zmíněným OTA a mnoha dalším, bez nutnosti rozhraní třetí strany. Podívejte se na výhody našeho channel manageru a podívejte se na náš úplný seznam připojení.