Webinář – Marketing v hotelnictví
Na druhou polovinu léta jsme pro vás připravili rekapitulaci našich webinářů. Pro ty z vás, kteří jste se na jednotlivé webináře nestihli registrovat nebo jste neměli čas se na některý z nich podívat, zde na blogu budeme postupně zveřejňovat webináře z naší jarní sezóny. První z nich, který se věnoval novinkám z Previa, jste již měli možnost vidět v předchozím článku v sekci Vzdělávejte se s námi. Věnovali jsme se těm nejdůležitějším novinkám, které pro vás Previo v prvním čtvrtletí připravilo. Druhý webinář, jehož záznam vám přinášíme dnes, se věnuje marketingu v hotelnictví.
Ve webináři s názvem Marketing v hotelnictví jsme se zaměřili na úplné základy úspěšného marketingu. Stejně jako při stavbě domu je i v každém podnikání esenciálně důležité mít pevné základy, bez kterých by vám pracně budovaný dům, v našem případě váš business, dříve nebo později spadl. A to nikdo z nás nechce. Základním kamenem pro podnikání je strategické plánování a vytvoření marketingové strategie. A co to znamená v praxi? Zastavte se a podívejte se na svoje podnikání z nadhledu.
K vytvoření fungující marketingové strategie je důležité si stanovit svou misi, vizi a cíle, kterých chcete dosáhnout. Na jejich základě pak připravíte strategii, posléze jednotlivé kroky, kterými se budete snažit stanovených cílů dosáhnout. Ale nehledejte v tom žádnou raketovou vědu. Ve své podstatě je to jednoduché. Pojďte se s námi podívat, jak na to.
Zde si ještě před tím, než si záznam pustíte, můžete stáhnout pracovní list, o kterém ve videu mluvíme. Bude vám skvělým pomocníkem při strategickém plánování a vytvoření marketingové strategie. Už během záznamu si budete moci poznamenávat nápady, které se vám zcela jistě budou během našeho povídání v mysli vynořovat.