Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

Automatická aktualizace plachty, notifikace a upozornění na práci více recepčních v jedné rezervaci

Přidal do Tipy pro vás
30. března 2022

Konec března přináší do Previa několik velice užitečných a navzájem propojených funkcí, které jistě oceníte při každodenní recepční práci. Pojďme si vše představit:


„Přiskakování“ nových rezervací do plachty

První novinkou je kompletně automatizovaná aktualizace plachty a jejího bočního panelu (kde jsou např. nové online rezervace, dnešní příjezdy, atp.). V praxi to pro Vás znamená, že již nemusíte Xkrát za den ručně přenačítat plachtu rezervací, aby se Vám do ní doplnily rezervace, které přišly z R+ nebo ze zahraničních rezervačních kanálů.

Všechny nové rezervace jsou automaticky umístěny do plachty hned v okamžiku jejich vytvoření a doslova uvidíte, jak Vám přiskakují do plachty. Podobným způsobem jsou také v plachtě v reálném čase promítnuty změny rezervací a případná storna.

O všech nových rezervacích, změnách i stornech Vás i tak ale stále budeme informovat emailem.


Upozorníme Vás na každou rezervaci

Navazující novinkou jsou notifikace. Pokud si na pár minut odběhnete od počítače, uvidíte po návratu v pravém horním rohu obrazovky nové okno notifikací. V první verzi upozorňujeme na všechny nově vytvořené rezervace a všechny stornované rezervace.

Notifikace se shlukují, tzn. pokud Vám v době Vaší nepřítomnosti přijde 5 rezervací, uvidíte jednu notifikaci informující o pěti nových rezervacích. Notifikace také obsahuje informaci, kdo rezervaci vytvořil a její termín.

notifikace1

Je více než pravděpodobné, že v blízké době rozšíříme obsah notifikací i o další sekce Previa (průběh úklidů, vyřešení závad/úkolů, atp.).

Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu notifikace nevyhovují, můžete si je velice jednoduše vypnout přes práva v konkrétní uživatelské roli.


Konec vzájemného přepisování dat

Stalo se Vám někdy, že jste si někdy ručně nevědomky přepsali poslední změny rezervací ze zahraničních portálů? Resp. situace, kdy vy máte otevřenou rezervaci a do emailu Vám přijde informace o změně jejího termínu, ale tím že mate rezervaci otevřenou, vidíte stále původní datum a při uložení tuto rezervaci vrátíte na původní datum? Kolika z Vás přepsal omylem změny v rezervaci kolega z vedlejšího počítače?

Máme pro Vás skvělou zprávu, tyto situace se Vám již nikdy nestanou. 

Pokud v rezervaci pracuje více uživatelů a jeden z nich rezervaci uloží, druhému uživateli se zobrazí varování, že rezervace již byla uložena a pokud by ji teď sám uložil, přepíše data zadaná prvním uživatelem.

warning2

Tou nejlepší částí ale je, že pokud přijdou v průběhu Vaší práce s rezervací změny z channel manageru, vyskočí Vám varování před přepsáním změn také.

Pokud se i tak pokusíte rezervaci uložit, budete na nebezpečí přepsání dat, raději upozorněni ještě jednou.

warning3


Co na změny říkáte? Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu!

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!