Automatizujte zadávání úkolů vyplývajících z prodeje služeb
Už se vám někdy stalo, že jste svým hostům zapomněli připravit víno na pokoj, objednat dárkový koš nebo maséra? Je pro vás komplikované evidovat a hlídat úkoly, které vznikají na základě objednaných služeb? Teď už to pro vás bude hračka. Vše se zadá a ohlídá samo, díky Previu.
Po aktualizaci ze 6. května jsme zautomatizovali zadávání úkolů vyplývajících z prodeje služeb. V modulu Úkoly je již možné zadávat a přiřazovat úkoly jednotlivým uživatelům Previa, včetně zadání termínů odkdy mají být řešeny a dokdy mají být vyřešeny. Uživateli se po přihlášení do Previa objeví notifikace s přiřazenými úkoly, které jsou případně vidět i v housekeeping mobilní aplikaci.
Novinkou je ale možnost navázání úkolů na extra služby, které si hosté mohou objednat z vaší nabídky. Představte si například, že nabízíte možnost objednání květinové výzdoby pokoje. V případě objednávky této služby je ale potřeba, aby někdo včas květiny objednal, vyzvednul a zároveň umístil na konkrétní pokoj, ze kterého přišla objednávka.
Tento proces zaúkolování nyní vyřešíte jednoduchou automatizací. V modulu úkoly naleznete novou sekci s takzvanými šablonami automatických úkolů, kde si vytvoříte konkrétní šablonu s informacemi:
- O jaký úkol se jedná.
- Kdo ho má řešit (konkrétní uživatel nebo uživatelé, kteří mají přiřazenou konkrétní uživatelskou roli).
- Kdy se má úkol otevřít k řešení a dokdy má být vyřešen v návaznosti na termín rezervace služby.
Po nastavení šablony už pouze stačí propojit konkrétní služby se šablonou a dále se nemusíte starat. Při přidání „květinové výzdoby“ do účtu pokoje dojde k automatickému vytvoření a přiřazení úkolu.
Teď už nemusíte mít strach, že se na nějaký úkol zapomene a můžete využít ušetřený čas třeba pro sebe nebo pro své hosty.