Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

Automatizujte zadávání úkolů vyplývajících z prodeje služeb

Martin Zindulka
Přidal do Vzdělávejte se s námi
6. května 2024

Už se vám někdy stalo, že jste svým hostům zapomněli připravit víno na pokoj, objednat dárkový koš nebo maséra? Je pro vás komplikované evidovat a hlídat úkoly, které vznikají na základě objednaných služeb? Teď už to pro vás bude hračka. Vše se zadá a ohlídá samo, díky Previu.

Po aktualizaci ze 6. května jsme zautomatizovali zadávání úkolů vyplývajících z prodeje služeb. V modulu Úkoly je již možné zadávat a přiřazovat úkoly jednotlivým uživatelům Previa, včetně zadání termínů odkdy mají být řešeny a dokdy mají být vyřešeny. Uživateli se po přihlášení do Previa objeví notifikace s přiřazenými úkoly, které jsou případně vidět i v housekeeping mobilní aplikaci.

Novinkou je ale možnost navázání úkolů na extra služby, které si hosté mohou objednat z vaší nabídky. Představte si například, že nabízíte možnost objednání květinové výzdoby pokoje. V případě objednávky této služby je ale potřeba, aby někdo včas květiny objednal, vyzvednul a zároveň umístil na konkrétní pokoj, ze kterého přišla objednávka.

Tento proces zaúkolování nyní vyřešíte jednoduchou automatizací. V modulu úkoly naleznete novou sekci s takzvanými šablonami automatických úkolů, kde si vytvoříte konkrétní šablonu s informacemi:

  • O jaký úkol se jedná.
  • Kdo ho má řešit (konkrétní uživatel nebo uživatelé, kteří mají přiřazenou konkrétní uživatelskou roli).
  • Kdy se má úkol otevřít k řešení a dokdy má být vyřešen v návaznosti na termín rezervace služby.

Po nastavení šablony už pouze stačí propojit konkrétní služby se šablonou a dále se nemusíte starat. Při přidání „květinové výzdoby“ do účtu pokoje dojde k automatickému vytvoření a přiřazení úkolu.

Teď už nemusíte mít strach, že se na nějaký úkol zapomene a můžete využít ušetřený čas třeba pro sebe nebo pro své hosty.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!