Automatizujte si svůj denní přehled
Další novinkou, kterou jsme pro Vás připravili na závěr roku je rozšíření denního přehledu. To částečně navazuje na dřívější rozdělení poznámek na recepční, kuchyňskou a úklidovou. Již nyní bylo možné denní přehled tisknout vždy s konkrétní poznámkou, v závislosti na tom, pro kterou část personálu byl určen.
Vždy ale bylo nutné denní přehled nastavit, vytvořit PDF a přeposlat/vytisknout pro konkrétní úsek provozu. To se nyní mění.
Vytvořte si sady denních přehledů
V novém nastavení budete pracovat se samostatně nastavitelnými „sadami denních přehledů“. Sad si můžete vytvořit libovolné množství a každou z nich přednastavit podle potřeb Vašeho provozu.
Už to je velká výhoda, nemusíte si konkrétní denní přehled „naklikávat“ každý den dokola, ale předdefinovaná sada na Vás již bude čekat a na jeden klik ji hned pošlete do tisku.
Načasujte zasílání a vyberte příjemce
Druhou důležitou novinkou je možnost nastavit si automatické zasílání jednotlivých denních přehledů. Potřebuje Vaše kuchyně vždy v 8 večer informace o počtech snídaní na následující den? Chce vedoucí recepce v 6 ráno dostat rozpis dnešních příjezdů a odjezdů?
V novém nastavení pro automatické odesílání si vybíráte konkrétní denní přehled, jeho formát, email příjemce a čas a periodicitu zasílání. Potřebné informace se tedy vždy včas dostanou ke kompetentní osobě a vy již nemusíte nic dalšího dělat.
+ využijte několik menších vylepšení
- Denní přehled vygenerujete jak v PDF, tak nově i v XLS formátu.
- Poznámky je možné zobrazit v plném znění nebo ve zkrácené verzi (omezené na určitý počet znaků).
- Přehled vygenerujete i pro pokoje z určité rezervační plachty. Pokud máte pokoje rozdělené na plachty např. podle pater nebo typu pokojů určitě tuto možnost oceníte.
- Uživatele zámkových systémů také mají možnost zobrazit si v denním přehledu přístupové kódy pro vstup do pokojů.