Jak jednoduše informovat a oslovit hosty emailem
Proč je email důležitý pro váš hotel
Email může být velmi důležitým komunikačním prostředkem vašeho hotelu. Zejména se používá pro komunikaci s hostem, mimo jiné jej lze efektivně použít pro zlepšení zákaznické zkušenosti. Email je přednostní kanál pro připomenutí rezervačních údajů, check-in časů a dalších důležitých informací. Dle průzkumu 83 % respondentů chce dostávat tato oznámení prostřednictvím emailu! Samozřejmě můžete také použít email marketing, abyste motivovali klienty k určitému typu akce.
Jste v dostatečném kontaktu se svými klienty? Dokážete snadno a rychle oslovit velkou část z nich? Víte jak využít databáze hostů v Previu k efektivnímu marketingu?
Pokud jste na některou z výše položených otázek odpověděli negativně, doporučujeme Vám pokračovat v tomto článku, který se bude zabývat nově zrekonstruovaným modulem Mailing. Tento modul na Vás již čeká připraven ve vašem Previu.
Možná si říkáte, že posílat někomu email je zastaralé, neefektivní a možná až otravné. Právě proto je velmi důležité ovládnout efektivní využívání mailingu. Máte přibližně 4 vteřiny, abyste zaujali čtenáře natolik, že bude pokračovat ve čtení.
Druhy kampaní:
———————————————————————————————————–
Uvítací email může být použit několik dní před příjezdem (a snížit tak počet no-show) nebo v situaci, kdy klient již dorazil do vašeho zařízení a vy máte skvělou příležitost hosta informovat o hotelovém vybavení (bazén, posilovna, restaurace apod.), speciálních nabídkách a nebo jim doporučit zajímavá místa v okolí. Většina cestujících vyzkouší internet jako první věc při ubytování.
———————————————————————————————————–
Předmět: Vítejte v hotelu Previo
Vážený pane Zindulko,
Jsme velmi rádi, že jste si vybrali náš hotel.
Celý tým v hotelu Previu Vás vřele vítá a věříme, že si Váš pobyt u nás užijete.
Naše nabídka:
Pondělí:
PEČENÁ JEHNĚČÍ PLEC NA JALOVCI A MEDVĚDÍM ČESNEKU, opečené brambory.
Úterý
Prohlídka – To nejlepší z Prahy
Objevte krásy matky měst s profesionálním průvodcem, tato prohlídka je ideální pro první návštěvu Prahy.
Pokud budete potřebovat jakoukoliv pomoc, nebo máte jakékoliv specifické požadavky, neváhejte nás kontaktovat na +420 251 613 924.
S přátelským pozdravem,
Previo Hotel
———————————————————————————————————–
Každého potěší a je to skvělá příležitost, jak připomenout váš objekt, zaslat menší slevu, či upozornit na nové služby
———————————————————————————————————–
Předmět: Všechno nejlepší k narozeninám
Vážený pane Zindulko,
Za celý tým hotelu Previo bychom Vám rádi popřáli všechno nejlepší k narozeninám.
Jako malý dárek od nás přijměte 10 % slevu na váš příští pobyt u nás. Při rezervaci na http://demo.previo.cz/cs/rezervace napište kód kupónu dr6d23
Mimochodem, věděli jste, že jsme otevřeli zbrusu nové wellness, které můžeme s klidnou hlavou označit jako nejlepší v celé ČR. Prohlídnout si můžete na http://demo.previo.cz/wellness
Těšíme se na Vaši další návštěvu.
S přátelským pozdravem,
Previo Hotel
———————————————————————————————————–
Newsletter – Pravidelně upozornit své klienty o probíhajících akcích, slevách, speciálních balíčcích, novém wellnessu, zrekonstruované restauraci apod. Možností je mnoho a kreativitě se meze nekladou, nezapomínejte však na fakt, že je podstatné zaujmout v několika vteřinách
Vyročí pobytu – Klient loni v březnu navštívil Váš horský hotel, byla by škoda se ho nezeptat, jestli náhodou nemá zájem opět dorazit a užít si skvělou dovolenou
Limity
Pokud používáte klasický emailový klient (gmail, seznam apod.) tak každý poskytovatel má určité omezení na objem odeslaných emailů za určité časové období. Např. Gmail od společností Google omezuje počet odeslaných mailů na 2000 za den. Více info k Gmail omezení ZDE
Pokud však máte klientů více a rádi byste je oslovili všechny, nabízíme možnost využití našeho SMPT serveru, který umožňuje mailing i pro opravdu velké hotely. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@previo.cz nebo oslovte svého obchodního zástupce.
Návod k použití
Pokud jste dočetli až sem, je vidět, že máte o Mailing opravdu zájem, proto by bylo dobré si ukázat, jak ho nastavit.
1. Nejprve je potřeba přiřadit vlastní emailovou adresu, není potřeba žádné složité nastavování, stačí vyplnit emailovou adresu a heslo, systém už se postará o zbytek. Nastavení naleznete v levé horní části.
2. Poté, co je úspěšně nastavena emailová adresa, můžete přejít k tvorbě první kampaně. Je možnost vybrat si ze 4 možností:
– Dle události – Tato kampaň je vázána na určitou událost (Vytvoření, Začátek a Konec rezervace a Vypršení opce). Lze nastavit, aby se email odeslal určitý počet dní před, či po této události.
– Periodická – Chcete aby se kampaň zaslala každé pondělí, či 3. den v měsíci, tohle je ta správná volba. Vhodné například pro periodický newsletter.
– Narozeninová a Jednorázová
3. V dalším kroku můžete filtrovat výběr příjemců. V nabídce je několik podmínek, pomocí kterých můžete ideálně vybrat ty správně klienty, které odpovídají vaší kampani.
4. Posledním krokem je samotná tvorba emailu, kde se meze fantazii nekladou. Můžete také využít již připravených šablon. Nezapomeňte, že nejdůležitější je zaslat správný email (znamená ideální obsah), ve správný čas a správné osobě.