Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

Vylepšili jsme mobilní aplikaci Housekeeping podle vašich přání

Rádi bychom vám představili nejnovější aktualizaci naší úklidové Housekeeping aplikace. Rozvoj aplikace jsme konzultovali přímo s uživateli a věříme, že naše novinky oceníte i v praxi.

Pojďme si představit nejdůležitější změny!

Hromadné označení změny stavu úklidu

Do aplikace jsme přidali rozšířené možnosti pro hromadné přepínání stavu úklidu. V seznamu jednoduše zaklikáte vybrané pokoje a následně na jedno kliknutí změníte jejich stav.

Změny v detailu pokoje > závady a úkoly

Detail pokoje doznal také několika změn. V horní části vždy uvidíte strukturované informace o časech příjezdů/odjezdů, národnost hostů a případně také nejbližší následující rezervaci v následujících 7 dnech. Vše je doplněno úklidovou poznámkou, pokud je u rezervace vyplněná.

Následuje sekce minibar a seznam všech závad a nově i úkolů, které jsou přiřazeny zobrazenému pokoji nebo souvisejí s aktuálně ubytovanou rezervací.

Nová sekce pro údržbu

Zjednodušili jsme také přístup k závadám pro pracovníky údržby. Nahlášené problémy jsou stále vidět v detailu konkrétního pokoje (jak bylo zmíněno výše), ale nově máte ve spodním menu k dispozici kompletně novou sekci „Závady“.

Ta nabízí ucelený přehled na všechny aktuálně řešené technické problémy rozdělené podle pokojů a v horní části také podle stavu, v jakém se oprava nachází (neopraveno, probíhá oprava, inspekce).

Stejně tak je možné zobrazit si historii opravených závad, rozkliknout si detail závady pro podrobnější informace nebo fotografie a funguje zde také (na začátku článku zmíněné) hromadné označování a změna stavu. Jednoduše zaklikáte konkrétní závady a následně je přes spodní panel změníte do požadovaného stavu.

Kompletní informace o aplikaci naleznete jako obvykle v našem manuálu.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!