Automatizujte, nový online check-in Alfred je zde!
Před rokem jsme zde na blogu řešili hlavní trendy v oblasti automatizace provozu ubytovacích zařízení. Tehdy byla hlavním „motorem“ automatizace všeobecně nízká míra nezaměstnanosti a kritický nedostatek kvalifikovaného (a stálého) personálu.
Dnes zde máme COVID-19 a s ním spojené restrikce ve všech oblastech lidského života a podnikání. Povinné rozestupy, omezení lidského kontaktu a související bezpečnostní a hygienická opatření „dávají zelenou“ zrychlení procesu automatizace.
Naší odpovědí je rozšíření online check-inu v podobě nové webové aplikace Alfred, která bude hostům sloužit pro pohodlnou správu rezervace (nejenom) z mobilního telefonu. Přihlášení do administrace rezervace host provede pomocí unikátního rezervačního kódu.
Všechny funkce Alfreda můžete využívat až do 30.9 ZDARMA a zároveň jsme všem, kteří nevyužívali online check-in, tuto funkci aktivovali.
Kompletní informace k nastavení Alfreda naleznete v našem manuálu.
Pokud online check-in nechcete využívat, deaktivujte si ho na tomto odkazu.
—
Pojďme si představit Alfredovy možnosti!
Online check-in z domova, vlaku nebo z auta
Kompletně jsme přepracovali a rozšířili oblíbený samoobslužný online check-in, kdy hosté stále mohou doplnit své osobní údaje ještě před samotným příjezdem na ubytování.
Novinkou je možnost doplnění údajů jen u vybraných hostů z rezervace. Každý tedy může doplnit pouze své údaje a online check-in je kompletní až ve chvíli, kdy údaje doplní všichni hosté.
Doplnění údajů může být nově stvrzeno digitálním podpisem přímo na displeji hostova dotykového zařízení. Podpis je následně uložen do sekce „Přílohy“ u konkrétní rezervace.
Podpisy získané touto cestou se také zobrazí při tisku předvyplněné ubytovací karty z Previa.
Kompletní informační servis
Po přihlášení do Alfreda má host k dispozici kompletní informace o hotelu a jeho vybavení.
Velice jednoduše se tak dostane k otevírací době restaurace, wellness, konferenčních prostorů, sportovišť atp.
Hostům doporučíme i aktivity v okolí ubytování, které Alfred čerpá z portálu Turistik.cz. V Previu si zároveň můžete vytvořit i vlastní doporučení.
Extra polštář a snídaně do postele není problém
Alfred hosty provede všemi doplňkovými službami z hotelové nabídky. Služby je možné objednávat ještě před příjezdem, ale i v průběhu samotného pobytu.
Recepce je na novou objednávku upozorněna emailem a cena služby je automaticky přidána na účet rezervace.
Vyrovnání účtu na pár kliknutí
Využíváte už integrovanou online platební bránu? Pokud ne, máte nyní další důvod uvažovat o jejím zřízení. Alfred může hostům poskytnout nástroj, kterým mohou kdykoliv vyrovnat svou hotelovou útratu.
Po kontrole účtu je host přesměrován na platební bránu. Úspěšná platba se propíše do rezervace v recepčním systému a včetně vystavení dokladu. O úhradě účtu je host i recepce informována emailem a vše probíhá naprosto automaticky.
Automatická výzva k provedení check-inu a SMS
Alfred může Vaše hosty také automaticky informovat o možnosti provedení online check-inu. V Previu je možné aktivovat automatický mailing (nebo si vytvořit vlastní mailingovou kampaň), která bude hostům odeslána vždy 7 a 2 dny před příjezdem.
Alfred je chytrý, email odešle i v případě, kdy si někdo vytvoří rezervaci, která má začínat za 5 dní. Zároveň kontroluje i doplnění údajů. Tzn. když host vše vyplní již po první výzvě, nebude mu Alfred zbytečně posílat druhý email dva dny před příjezdem.
Nově máme i SMSky s žádostí o online check-in. Ty je možné automaticky rozesílat 1 den před příjezdem (zatím pouze čísla s CZ předvolbou).
Green option
Vaši ekologicky smýšlející hosté jistě ocení, pokud jim Alfred nabídne využití tzv. Green option. Ta spočívá v tom, že host může pro libovolný den svého pobytu odmítnout pravidelný úklid pokoje, pokud ho nepovažuje za nutný.
Výhodnost green option spočívá nejenom ve zmenšení ekologické stopy Vašeho hotelu, ale také ve snížení Vašich provozních nákladů na úklid.
Alfred v mobilu, na tabletu nebo v kiosku
To nejlepší jsme si nechali na konec.
Alfreda můžete jednoduše využít jako dalšího recepčního pracovníka. Je totiž plně přizpůsoben pro spuštění na samoobslužném kiosku nebo zabudovaném tabletu a hosté se přes něj mohou sami přihlásit na ubytování.
Podrobnější info naleznete v dalším článku zde na blogu.