Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

V Previu nově můžete rezervaci služeb provázat na minutové prostory – wellness, konferenční prostory, sportoviště

Martin Zindulka
Přidal do Nové funkce
16. června 2023

Rádi byste měli v Previu možnost propojit nabízené služby přímo na obsazenost minutových a hodinových prostor, jako jsou wellness, konferenčních prostory nebo sportoviště? Potom pro vás máme dobrou zprávu. V nejnovější aktualizaci z úterý 20. 6. 2023 to umožňujeme.

Usnadněte a zrychlete si práci s rezervacemi služeb v minutových prostorech.


Propojení služeb na prostory

Otevřete si nastavení služby (nebo vytvořte novou) a projděte si oknem nastavení parametrů služby. Pro propojení služby na minutový/hodinový prostor je potřeba vybrat jeden z následujících způsobů účtování:

  • Za celou službu
  • Za minuty nebo hodiny

Následně vybíráte o něco níže konkrétní hodinový / minutový prostor, ke kterému se tato služba vztahuje. Pokud nemáte minutové / hodinové prostory zatím nastavené, je potřeba je nejprve vytvořit v sekci Nastavení / Hotel / Pokoje.

Kompletní návod na propojení služeb naleznete v našem manuálu.


Použití služeb s vazbou na prostor

Se službami propojenými na konkrétní prostory už se pak pracuje velice jednoduše:

  • Službu můžete buď natížit do účtu již existující rezervace, kdy následně po výběru přesného termínu (hodinové) služby propojíte novou rezervaci (např. masáže) na původní rezervaci. Návod naleznete zde.
  • Při vytvoření samostatné rezervace služby na minutové plachtě na vás čeká nové okno pro vytváření typu rezervace, kde vybíráte konkrétní službu, prostor a přesný termín a čas. Instrukce k použití naleznete zde.

Změny v nastavení pro skupinu hotelů

  • V rámci aktualizace a dalšího vývoje (rezervace hodinových služeb přes R+) bylo nezbytně nutné odebrat vazbu služeb na skupinu hotelů (více propojených profilů různých ubytovacích zařízení). Nově je služba vázána vždy jen na jeden konkrétní profil.
  • S výše uvedenou změnou souvisela i migrace Vašich stávajících služeb do této nové logiky.
  • Veškeré existující služby byly rozkopírovány do všech profilů ve Vaší skupině hotelů pod totožným názvem.
  • Pro Vaši práci se tím nic nemění, služba bude stále vidět v našeptávači položek v rezervaci a případně se bude i nabízet v R+ tak, jako tomu bylo doposud.
  • Služba byla do jednotlivých profilů ve skupině zkopírována pouze v případě, pokud měla v původním nastavení pro daný profil vyplněnou alespoň jednu cenu (i historicky).
  • Veškeré další nastavení (fotogalerie, popisky, atp.) a kompletní ceníky byly automaticky přeneseny pro každý profil zvlášť.

Co Vás čeká dále?

To ale k minutovým a hodinovým rezervacím není vše. Přes léto pokračujeme v práci na tomto modulu a zakomponujeme tuto funkci i do rezervačního formuláře RESERVATION+.

Ve výsledku na vás brzy čekají i následující funkce:

  • Při objednávce ubytování mohou rezervující hosté objednat i vybranou minutovou/hodinovou službu na konkrétní čas a prostor už v průběhu rezervace ubytování. Aktualizace 17. 10. 2023: Nově si  mohou hosté vaše minutové a hodinové služby rezervovat na konkrétní čas online přímo v rezervačním formuláři R+. Více se dozvíte v článku Online rezervace služeb vázaných na minutové prostory.
  • Objednání minutové / hodinové služby s vazbou na prostor, a to samostatně (bez rezervace ubytování) na konkrétní termín a čas. Budete tak moct lépe prodávat své služby i ostatním zákazníkům, nejen ubytovaným hostům.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!