Jak nám Channel manager zlehčuje život
Již dříve jsme psali o tom, co je channel manager a jak ho lze využít pro ubytovatele.
Níže se vám pokusíme ukázat některé důležité aspekty, které byste určitě měli zvážit ohledně channel manageru, pokud jste tak ještě neučinili.
Můžete ušetřit spoustu času!
Po každé realizované rezervaci trvá mnoho času aktualizovat všechny online rezervační portály. Přidávání a rušení rezervací je zdlouhavý a časově náročný úkol. Každý rezervační portál má jiné rozhraní a jiný postup pro aktualizaci dostupnosti, což vyžaduje nejen čas, ale i pečlivost.
Channel manager automatizuje celý proces a bez vašeho zásahu aktualizuje kapacity na online rezervačních portálech. Udržuje vždy aktuální ceny a volnou kapacitu napříč online prodejními kanály. Channel manager usnadňuje správu vašich rezervací a pomáhá vám měnit ceny – to vše se pro vás automaticky aktualizuje na různých portálech najednou. To také snižuje riziko overbooků a dalších potenciálně nákladných chyb a navíc šetří váš čas.
Billboard Efekt
Billboard Effect je proces, kdy hotel získává přímé rezervace díky své přítomnosti na online rezervačních portálech. Každý měsíc tyto portály navštíví více než 300 milionů uživatelů, což má za následek velké množství rezervací.
Studie portálu Expedia ukázala, že uživatelé si mohou před rezervací cesty prohlédnout 38 různých webů. Pro rezervací si hosté mohou vybrat mezi online rezervačními portály, webovými stránkami hotelů, sociálními médii a dalšími marketingovými kanály. Mnoho hostů věří, že webové stránky hotelu nabízejí nejlepší hodnotu, a proto mají sklon rezervovat si pobyt přímo.
Vyšší míra zobrazení = více rezervací
Existuje starodávné čínské přísloví; „Pokud chceš chytat ryby, jdi chytat tam, kde jsou ryby.“
Pomocí channel manageru můžete váš hotel publikovat na více platformách. Umožní vám využít co největší část trhu, aniž byste je museli spravovat jednotlivě.
Více zobrazení vašeho hotelu má za následek více potenciálních zákazníků a více rezervací.
Chyby vyjdou draho. Vyhněte se jim!
Chyby mohou stát hodně. Ruční aktualizací online rezervačních portálů se nevyhnete chybám a overbookům, které mohou být způsobeny lidskou nepozorností. Pokud nahrajete špatná data nebo je hned nezměníme, budou se ceny a dostupnost na různých portálech lišit. To bude mít za následek nedůvěru potenciální klientů a potažmo méně rezervací. Pomocí channel manageru můžete minimalizovat výskyt chyb způsobených lidskou nepozorností, zatímco ceny a volná kapacita vašeho hotelu se automaticky aktualizují na všech platformách.
Transparentností můžete zvýšit důvěru hostů a věrnost značce
Uživatelé se nechají snadno ovlivnit cenou. Mají představu, že mohou získat lepší nabídky na jiných portálech než je váš web, což je matoucí. Pokud však budou ceny na všech platformách stejné, budete schopni budovat důvěru spotřebitelů.
Podle nejnovějšího výzkumu společnosti Cornell budou hotely, které důsledně udržují stejné ceny všude, získávat více rezervací a příjmů. Odpovídající ceny snižují zmatek, snižují nedůvěru a zvyšují počet rezervací a výnosy.
Důležitým krokem je také integrace hotelového systému
Majitelé a zaměstnanci hotelu mají vždy co dělat. Sledování rezervací je velmi důležitý, ale zároveň velmi časově náročný úkol. Channel manager je schopen aktualizovat hotelový systém v reálném čase a nepřetržitě, takže pracovníci recepce budou vždy přesně vědět, jaké kapacity jsou volné.
Integrace channel manageru s hotelovým systémem povede k tomu, že změny, ke kterým v obsazenosti hotelu dojde, budou moci být provedeny současně v rámci jednoho systému.
Previo channel manager přináší všechny tyto výhody. Šetří vám čas a energii tím, že efektivně spravuje volné kapacity, že zvyšuje počet vašich rezervací a tím i vaše hotelové příjmy.