Víte o všech novinkách?
Po delší době pro Vás máme opět souhrn toho nejdůležitějšího z posledních měsíců. Pokud budete překvapeni některými změnami, doporučujeme pravidelně sledovat stránku „Co je nového?“ v našem manuálu, kde každé dva týdny naleznete obsah jednotlivých aktualizací.
Největší změny
- Kompletně předělaný modul mailing s novými funkcemi jako je okamžité odeslání kampaně (v návaznosti na událost), nový editor, zasílání na kontaktní osoby a mnoho dalšího.
- Online objednávka dárkových poukazů na pobytový balíček s výběrem konkrétního termínu nebo s otevřenou platností.
- Změna vzhledu a některých funkcí skupinových rezervací.
Ceník
Od spuštění nové verze ceníku už uplynul nějaký čas, nicméně stále máme co vylepšovat. Jednotlivými úpravami se ale blížíme k momentu, kdy budeme s ceníkem 100 % spokojeni.
- Nejdůležitější novinkou je bezesporu možnost úpravy stávajících cen o % nebo absolutní hodnotu. Jednoduše tak můžete zvýšit nebo snížit Vaše stávající ceny na určité období.
- Výše uvedená úprava cen je možná jak z hromadného nastavení, tak i v rámci dalšího vylepšení, kterým je označení buněk v samotné tabulce cen a jejich editace přes pravé tlačítko myši.
- Dále využijete i kopírování cen a cenových vzorců pro totožné obsazenosti v hromadném nastavení
- Stejně jako hromadné nastavení cen pro Významné dny
Zamykání rezervací a další automatické funkce
- Pro větší kontrolu a bezpečnost jsme přidali funkci kompletního uzamčení rezervace. Uživatel bez potřebného uživatelského práva nemůže v rezervaci provést jakékoliv změny. Uzamčení rezervace je možné nastavit automaticky (X hodin po čase odjezdu), provést v rámci uzávěrky pokladny nebo ručně pro každou jednotlivou rezervaci.
- Je také možné nastavit automatickou změnu stavu rezervací po určitém čase od příjezdu / odjezdu. Tzn. např. všechny rezervace, které nejsou ve stavu ubytován 8 hodin po čase příjezdu, budou automaticky stornovány a naopak všechny rezervace, které nejsou ve stavu ukončeno 8 hodin po čase odjezdu, budou do tohoto stavu přepnuty.
Ostatní vylepšení
- Rozdělení poznámek u rezervace na recepční, kuchyňskou a úklidovou poznámku.
- Detailní nastavení poplatků z pobytu (podle délky pobytu, kategorie hosta, měny, pokoje a termínu).
- Vámi nadefinované oblíbené filtry v přehledu dokladů, tak jak je znáte z manažerských reportů.
- Rozšíření reportu drobného prodeje (již brzy i počáteční a konečný stav za určité období).
- Rozšíření tisku hotelového účtu o souhrny podle DPH a rastrů.
- Přidání editovatelných rastrů / členění DPH / předkontace do účtu pokoje a okna editace dokladu.
- A mnoho dalších úprav – vše naleznete (jak již bylo zmíněno) v našem pravidelně aktualizovaném manuálu.
Co Vás čeká v následujících měsících?
- Nový denní přehled a jeho automatické zasílání na vybrané emaily (navazuje na rozdělení poznámek).
- Kalkulační vzorce v nastavení cen (určíte referenční cenu a vzorce pro výpočet ostatních cen, následně upravujete pouze referenční cenu a ostatní ceny se automaticky přizpůsobují podle nastavených vzorců).
- Nová mobilní Housekeeping aplikace fungující ve webovém prohlížeči (tzn. na Androidu i iOS).
Na čem dlouhodobě pracujeme?
- Automatizace výběru plateb od hostů
- Online rezervace ostatních, nepokojových prostorů (parkoviště, dětské postýlky a v druhé fázi wellness, sportoviště atp.).
- Účet hosta ve smyslu přiřazení položek účtu jednotlivým hostům, firmám, označení předplacených položek z OTA a navazující změny ve fakturaci atp.
Pokud by Vás některé z uvedených funkcí zajímaly podrobněji, určitě kontaktujte naši klientskou linku, která s Vámi vše může projít.