Blog pro hoteliéry Novinky, rady, tipy z oblasti hotelnictví

Víte o všech novinkách?

Martin Zindulka
Přidal do Novinky a tipy v Previu
12. října 2021

update-g0ca5c358c_1920

Po delší době pro Vás máme opět souhrn toho nejdůležitějšího z posledních měsíců. Pokud budete překvapeni některými změnami, doporučujeme pravidelně sledovat stránku „Co je nového?“ v našem manuálu, kde každé dva týdny naleznete obsah jednotlivých aktualizací.


Největší změny


Ceník

Od spuštění nové verze ceníku už uplynul nějaký čas, nicméně stále máme co vylepšovat. Jednotlivými úpravami se ale blížíme k momentu, kdy budeme s ceníkem 100 % spokojeni.


Zamykání rezervací a další automatické funkce

  • Pro větší kontrolu a bezpečnost jsme přidali funkci kompletního uzamčení rezervace. Uživatel bez potřebného uživatelského práva nemůže v rezervaci provést jakékoliv změny. Uzamčení rezervace je možné nastavit automaticky (X hodin po čase odjezdu), provést v rámci uzávěrky pokladny nebo ručně pro každou jednotlivou rezervaci.
  • Je také možné nastavit automatickou změnu stavu rezervací po určitém čase od příjezdu / odjezdu. Tzn. např. všechny rezervace, které nejsou ve stavu ubytován 8 hodin po čase příjezdu, budou automaticky stornovány a naopak všechny rezervace, které nejsou ve stavu ukončeno 8 hodin po čase odjezdu, budou do tohoto stavu přepnuty.

Ostatní vylepšení

  • Rozdělení poznámek u rezervace na recepční, kuchyňskou a úklidovou poznámku.
  • Detailní nastavení poplatků z pobytu (podle délky pobytu, kategorie hosta, měny, pokoje a termínu).
  • Vámi nadefinované oblíbené filtry v přehledu dokladů, tak jak je znáte z manažerských reportů.
  • Rozšíření reportu drobného prodeje (již brzy i počáteční a konečný stav za určité období).
  • Rozšíření tisku hotelového účtu o souhrny podle DPH a rastrů.
  • Přidání editovatelných rastrů / členění DPH / předkontace do účtu pokoje a okna editace dokladu.
  • A mnoho dalších úprav – vše naleznete (jak již bylo zmíněno) v našem pravidelně aktualizovaném manuálu.

Co Vás čeká v následujících měsících?

  • Nový denní přehled a jeho automatické zasílání na vybrané emaily (navazuje na rozdělení poznámek).
  • Kalkulační vzorce v nastavení cen (určíte referenční cenu a vzorce pro výpočet ostatních cen, následně upravujete pouze referenční cenu a ostatní ceny se automaticky přizpůsobují podle nastavených vzorců).
  • Nová mobilní Housekeeping aplikace fungující ve webovém prohlížeči (tzn. na Androidu i iOS).

Na čem dlouhodobě pracujeme?

  • Automatizace výběru plateb od hostů
  • Online rezervace ostatních, nepokojových prostorů (parkoviště, dětské postýlky a v druhé fázi wellness, sportoviště atp.).
  • Účet hosta ve smyslu přiřazení položek účtu jednotlivým hostům, firmám, označení předplacených položek z OTA a navazující změny ve fakturaci atp.

Pokud by Vás některé z uvedených funkcí zajímaly podrobněji, určitě kontaktujte naši klientskou linku, která s Vámi vše může projít.

Líbil se Vám článek? Nezapomeňte ho sdílet s ostatními!